دربــــــــاره‌ی
اینفــوامـــن

About Infoamn

هویــــت مـا

شرکت اینفوامن در سال 1383 با هدف ارائه‌ی خدمات مشاور مدیریت و امنیت فناوری اطلاعات تاسیس شد. شرکت توانست با بهره‌مندی از افراد متخصص و خلاق، هم‌افزایی را ایجاد کند تا در نهایت منجر به ارائه‌ی خدمات نوآورانه با توجه به نیازهای کارفرمایان شود.

اینفوامن مسیر تعالی خود را به شیوه‌ای هدف گذاری نموده که بتواند به چشم انداز آرمانی خود دست یابد و در چهارچوب ارزش‌های شرکت علاوه بر خلق ارزش پایدار برای کارفرمایان، نسبت به حرکت در جهت تحقق برنامه‌های خود اقدام نماید.

این شرکت توانسته به پشتوانه دو دهه تجربه طیف جامعی از خدمات مدیریت فناوری اطلاعات را با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود ارائه نماید و ماموریت اصلی خود را که جلب رضایت و تضمین منافع مشتریان می‌باشد را به نحو احسن انجام دهد و با توجه به ماموریت شرکت که همواره پیشرو در انجام فعالیت‌های جدید و به‌روز با بالاترین کیفیت بوده است قطع به یقین می‌توان گفت که افتخار این را دارد که نخستین پروژه‌های نوآورانه و خلاقانه را در کارنامه عملی و فنی خود به ثبت رساند تا تجربه‌های منحصر به فردی را برای مشتریان خود رقم بزند. رویکرد  اصلی شرکت خلق طیف جدیدی از ارائه‌ی سرویس و خدمت در جهت ایجاد بهترین تجربه رضایت‌مندی در مشتریان می‌باشد.

تلفیق نگرش و تیم‌های مجرب سیستمی و فنی و همچنین قرارگرفتن خدمات و محصولات متنوع در کنار یکدیگر، موجب شده است اینفوامن به شرکتی توانمند در اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات تبدیل گردد. بر این امر آگاه هستیم که تحمل مسئولیت و اجرای عملیات به موقع و به صورت کامل، از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل پذیرش مسئولیت را در اولویت قرار می‌دهیم و با احترام به نظرات و راهنمایی‌هایی که از طرف مشتریان و کارکنان دریافت می‌کنیم، تلاش می‌کنیم تا تغییرات لازم را در جهت بهبود روندها و عملیات اعمال کنیم.

هدف اینفوامن ارائـه خـدمات سفارشی‌سازی شده و خلق ارزش برای مشتری، شرکت و بازار فناوری اطلاعات است. توانمندسازی و توسعه مهارت‌ها و توانایی‌های فردی و سازمانی با تمرکز بر پایداری و ارتقا کیفیت مطلوب و موثر خدمات به ایجاد حس رضایت‌مندی دوطرفه بین افراد شرکت و کارفرما منجر می‌شود.

مــأموریــت

ارائه خدمات مشاوره نوآورانه متکی بر تجربه و تحلیل، برای پاسخ به نیازهای سازمان‌های پیشرو در زمینه حاکمیت امنیت و مدیریت فناوری و اطلاعات.

چشـم‌انــداز

انتخاب اول و قطعی خدمات مشاوره امنیت، فناوری و اطلاعات برای سازمان‌های پیشروی کشور که نیازهایی خاص و فراتر از خدمات معمول و تکرار شده را دارند.

خدمـــات مـا

امنیــت
اطــلاعـات

امنیت اطلاعات، محافظت از اطلاعات در برابر طيف گسترده‌ای از تهديدات است كه به منظور اطمينان از استمرار كسب‌وكار، به حداقل رساندن ريسك و به حداکثر رساندن  فرصت‌های سازمان است…

تــداوم
کســب‌وکـار

تداوم کسب‌‌و‌کار، توانایی سازمان برای حفظ عملکردهای اساسی در حین وقوع یک فاجعه است که هدف آن‌ جلوگیری از ایجاد وقفه در سرویس‌های مهم و ایجاد عملکرد کامل  است…

راهبــری
فنــاوری اطــلاعــات

راهبری فناوری اطلاعات عبارتی است برای توصیف اینکه چگونه افراد برای مدیریت یک نهاد، فناوری اطلاعات را در سرپرستی، نظارت، کنترل و رهبری مورد توجه قرار می‌دهند…

طــراحی ابــزارهای امنیــت و
مدیریـت فنــاوری اطــلاعــات

در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی نیاز به طراحی ابزارهای متفاوت و کارآمدی در حوزه امنیت اطلاعات احساس می‌شود. که سازمان‌ها بتوانند از آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند…